Тенісист Рене Лакост був відомий у спортивному світі своєю волею та бойовим духом.

Якось капітан команди Франції на змаганнях Кубка Девіса пообіцяв йому валізу з крокодилової шкіри, якщо він виграє важливий для команди матч. Американська преса запам’ятала цей випадок і прозвала його після перемоги «Крокодил».

«Крокодил», який ніколи не втрачає свого видобутку, з 1925 по 1929 рік тріумфально нестиме титул чемпіона, тричі на міжнародних чемпіонатах Франції в Роланд-Гарросі, двічі в Уімблдоні і двічі на відкритому змаганні Сполучених Штатів. І вперше в історії французького тенісу в 1927 Лакост виграє Кубок Девіса в американців.

Перейти на Brocard

У 1933 році Рене Лакост, який знає не з чуток, як жарко буває на тенісних кортах, винаходить одяг для сучасного спорту.

На той час гравці носили класичні повсякденні сорочки з довгими рукавами.

Лакост же запропонував їм біле поло з короткими рукавами і відворотним комірцем, річ, яка носиться легко і зручно, з тканини легкої і добре пропускає повітря: “джерсі з маленьким піке” …

До речі, сучасна теніска Lacoste і досі ідентична цієї початкової моделі, що завоювала світовий успіх.

Згадавши прізвисько, яке дали йому всюдисущі журналісти, Лакост «посадив» на свою продукцію маленького крокодильчика. Намальований його другом Робером Джорджем, крокодил швидко стає символом знаменитої теніски, а незабаром і всього бренду.
Вперше марка стала видною із зовнішнього боку одягу, а Рене Лакост став винахідником сучасної концепції одягу, що має зовнішні відмінні атрибути.

У 1963 році Рене Лакост створює першу сталеву тенісну ракетку. Це стало справжньою революцією. Тенісисти миттєво «закохуються» в цю ракетку, дуже зручну в руках, з круглою головкою, подвійною рукояттю, дуже слабким аеродинамічним опором та великою ударною силою. З 1966 по 1978 рік ракетка завойовує 46 номінацій тенісного турніру Великого Шолома.

Пізніше, в 1974 році Рене Лакост втілює в життя задуманий раніше “охолоджувач”, запатентований винахід, що абсорбує вібрації сталевої ракетки та покращує таким чином швидкість та точність влучення м’ячів – Рене Лакост розробляє сучасний теніс!

У 1984 р. разом із парфумером Жаном Пату Рене Лакост створює свою туалетну воду – крокодил йде з кортів і вирушає у великий світ!

З того часу сім’я ароматів Lacoste розрослася і складається з трьох сегментів:

1. Сегмент Енергія  – це аромати для людей, які завжди знають, чого хочуть і йдуть до перемоги, незважаючи на які перешкоди.

2. Сегмент Вишуканість  – це аромати для людей, які завжди залишаються пустотливими, люблять розваги, і які розбивають усі стереотипи, що існують у суспільстві, але роблять це завжди витончено, елегантно, з розумом і в жодному разі не з зарозумілістю.

3. Сегмент Свобода –  це аромати для людей, яким потрібна свобода почуттів, щоб насолоджуватися кожною хвилиною життя, і свобода самовираження, щоб бути багатогранними та розкривати різні сторони свого характеру.

Сьогодні більш ніж 35 мільйонів позицій товарів Lacoste продаються щороку більш ніж у 80 країнах світу. Одяг та взуття для спорту та відпочинку, парфумерія, оптичні та сонячні окуляри, сумки та товари для тенісу та гольфу (ракетки, тенісні м'ячики, ракетки та м'ячики для гольфу) прикрашені знаменитим крокодильчиком Лакост.