Жак Куртен-Кларанс заснував свою компанію у 1954 році. Clarins стала однією з перших косметичних компаній Франції, яка відкрила потужну дослідницьку лабораторію та залучила до співпраці провідних косметологів та лікарів.

Саме Clarins зробила популярним вживання в косметиці солей, цілющих трав та олій, а також першою випустила на ринок засоби для схуднення та боротьби з целюлітом.

Обираючи серед еквівалентно ефективних інгредієнтів, фахівці Clarins віддають перевагу натуральним екологічно чистим рослинним сировинним матеріалам, які збирають в межах країни або закуповують за програмою справедливої ​​торгівлі.

У Clarins діє політика суворого контролю відбору сировини, яка підтверджує серйозне ставлення компанії до збереження біорізноманіття.

У 1987 році компанія Clarins стала першим французьким підприємством, яке відмовилося від тестування продукції на тваринах.

Використовуючи рослини як невичерпне джерело інновацій та відкриттів, компанія Clarins у 1991 році також вирішує виключити зі складу своєї продукції екстракти клітин тваринного походження.

Перейти на Brocard

Протягом багатьох років Лабораторії Clarins проходили найскладніші процедури акредитації та постійно підтримували високі стандарти роботи.

Особлива увага завжди приділяється безпеці продукції та постійному контролю якості. У сфері виробництва головним пріоритетом є скорочення викидів парникових газів та оптимальне використання природних ресурсів.

Розташований у Понтуазі виробничий центр отримав сертифікат державного сертифікаційного органу Ecocert.

У 2007 році Лабораторії Clarins отримали сертифікат відповідності критеріям лабораторних досліджень, який видає Французьке агентство з нагляду за продукцією медичного призначення (AFSSAPS), завдяки своєму підрозділу з досліджень культури клітин.

Вперше лабораторії, які займаються виробництвом косметичної продукції класу «люкс», отримали сертифікат, що підтверджує результати досліджень на переносимість високоефективних формул, який раніше присуджувався лише медичній продукції.

«Завдяки рослинам можна побачити красу розвитку нового життя…» - Жак Куртен-Кларанс

Еко-концепція – життєва потреба

Для компанії Clarins, діяльність якої визначається насамперед інноваційними розробками, бездоганною якістю та довгостроковим розвитком, еко-концепція є важливим елементом просування та зміцнення її головних цінностей. Саме на цій концепції засновано розвиток та зростання компанії. З метою збереження біорізноманіття вся продукція та рекламні матеріали розробляються таким чином, щоб надавати мінімальний вплив на довкілля. Главная цель: сокращение отходов производства.

Максимум зусиль було докладено, щоб звести до мінімуму негативний вплив виробничого процесу на довкілля та скоротити викиди парникових газів. Саме тому основними критеріями при виборі упаковки (баночок, флаконів та ін.) є мінімальний вплив на навколишнє середовище, невелика вага та обсяг, можливість використання матеріалів, що переробляються, та нових друкованих технологій. Зараз також при виробництві рекламної продукції перевага надається не пластиковим матеріалам, а картону.

Clarins - експерт і новатор з моменту заснування

Продукція Сlarins назавжди залишила свій слід в історії краси завдяки своїй унікальності, постійним інноваціям, видимим результатам та доведеній ефективності, а також любові до неї багатьох жінок.

Косметичні засоби, які стирають з обличчя сліди часу; формули, які вдосконалюються завдяки новітнім технологіям та розробкам, щоб забезпечити Вашій шкірі найкращий догляд.

Clarins постійно веде дослідницьку роботу, представляє інновації, щоб зберегти красу жінок у будь-якому віці завдяки силі рослинних компонентів.