Vilhelm Parfumerie – це більше, ніж парфумерний бренд, це ціла бібліотека ароматів.
Всередині однакових флаконів ховаються аромати з безліччю історій, здатних пробудити найрізноманітніші почуття.
Чарівний реалізм Гарсії Маркеса, запах кави на світанку, пальці герцога Елінгтона на клавішах зі слонової кістки, дитячі спогади про літо, проведене на шведському узбережжі, уявна подорож до Нью-Йорка «позолоченого віку» – це стільки світів, з яких Vilhelm Parfumerie створює свої власні, вловлюючи їх у блискучі флакони, з яких вислизає запашний аромат безтурботності.
Кожен аромат є кульмінацією широкого, творчого та спільного процесу, і жодна історія не виходить за рамки.
Неможливе, обернене в неймовірне, полягає в найвідчутнішій реальності, яка є в цьому світі: у масивному флаконі з філігранного скла, створеного П’єром Дінандом.
Шафранно-жовта етикетка схожа на шматок бакеліту, знайденого на блошиному ринку в Парижі.
Вона натякає на цю витончену, що розкривається і насичену пряність.
Індивідуальність, що відображає ту рідкісну суміш вінтажу та новинок, яка іскриться впізнаваністю, але не фамільярністю.
Візерунки підпису трансформують алфавіт у сучасні ієрогліфи, тоді як квітковий символ натякає на головний інгредієнт цього парфуму.
Від динамічних, інноваційних ароматів до традиційного дизайну та непідвладних часу принтів – Vilhelm Parfumerie – це натяк на минуле, виражений сучасною мовою нюху та в естетиці.