Мода та парфюмерія Paco Rabanne базується на принципах радикалізму, свободи та авангарду.

Архітектурні, але при цьому волелюбні аромати.

Сильні і незвичайні, відкриті фантазії.

Перейти на Brocard

Paco Rabanne: створюємо майбутнє з 1966 року

Кольчуга. Папір. Шкіра яскравих, люмінесцентних відтінків. Кований метал. Хутряний трикотаж.

Починаючи зі своєю першою колекції Manifesto «12 неносибельних суконь із сучасних матеріалів» в 1966 році, Пако Рабан граючи використовував матеріали з пластику в своїх колекціях, підкоривши світ моди за допомогою плоскогубців і паяльної лампи.

Його футуристичний одяг кидає виклик класичним модним кодам, перегукуючись з художнім авангардом шістдесятих і надихаючи на нові способи виробництва – від використання металевої сітки в якості тканини, що підкреслює фігуру, до поєднання нетрадиційних матеріалів, які надають силуету динамічності.

«Тільки розширивши свій досвід до межі, ми можемо змінити образ мислення». - Пако Рабан, 1967
«Коли я думаю про бренд Paco Rabanne, я уявляю собі не ретро, ​​а революцію, бунт і відродження» - Жюльєн Доссена, креативний директор модного Будинку Paco Rabanne з 2013 року.

Paco Rabanne – інноваційний Дім моди, який не втратив свою унікальність з моменту свого заснування в 1966 році. З найперших колекцій бренд виділяється тим, що об’єднує авангардне бачення з сучасними цінностями.

З приходом Жюльєна Доссена на пост креативного директора в 2013 році, Дім наповнився молодою енергетикою. Доссена зумів адаптувати впізнаваний ДНК бренду Paco Rabanne, переосмисливши і відродивши його для нового покоління.

Paco Rabanne виступає проти слідування канонам. Подібно до того, як сміливі ідеї дизайнерів Пако Рабана і Жюльєна Доссена кидають виклик класичним кодами моди, Дім Paco Rabanne також виявився піонером в світі парфумерії, представивши колекцію революційних ароматів.

Флакон першого жіночого аромату від Paco Rabanne CALANDRE, випущеного в 1969 році, являв собою футуристичну композицію з металевими нотами троянди, натхненну крутими автомобілями і гарячим сексом.

Створений в 1973 році, PACO RABANNE POUR HOMME став родоначальником і лідером сімейства чоловічих фужерних ароматів. З тих пір бренд сформував унікальний візуальний і ольфакторний почерк, поєднуючи в собі безстрашність до нових відкриттів і бунтарське почуття гумору.

Надихаючись цінностями сучасного покоління, новаторський аромат  1 MILLION об’єднав групу молодих, сміливих, нестандартних і талановитих людей, щоб втілити в життя кампанію Million Nation.

Командний дух. Енергія підтримки. Сексуальність.

Кожний – джерело натхнення для інших! PACOLLECTION – колекція гендерно-нейтральних ароматів, що відображають різні риси характеру.

Від аромату GENIUS ME до CRAZY ME, Paco Rabanne пропонує поєднання вражаючих, нестандартних для парфумерії нот, які були створені найбільш креативними парфумерами світу.

Утопія, де все нове і самобутнє - прекрасна.

З ароматом PHANTOM в 2021 році бренд продовжує розширювати горизонти і пропонує унікальне бачення, що відображає прагнення молодого покоління: світ, в якому кожний може залишатися вірним собі.

Зухвалий заклик вийти за рамки буденного і насолодитися життям.

«Творчість - це не про спокуcу, а про вміння дивувати». Пако Рабан, 1995.