ESCADA – один з найуспішніших і найрозкішніших домів моди, визнаний найвимогливішими дамами всього світу. За кілька десятиліть свого існування Escada досягла того, про що мріє кожен Дім моди, – вона створила власний стиль.

Коли президента компанії Escada Вольфганга Лея запитують, у чому секрет багаторічного успіху компанії, він завжди відповідає: «Все можна пояснити у чотирьох словах: колір, елегантність, якість, крій». Саме ці основні засади залишаються візитівкою марки.

 

ESCADA – це стильний шик, чуттєва жіночність і сучасна елегантність.

 

Аромати ESCADA втілюють в собі ту ж витончену розкіш і відчуття свята, що і колекції одягу модного Дому.

Парфумерна лінія ESCADA розвивається в двох напрямках: класичні аромати, що становлять постійний асортимент, і сезонні аромати лімітованого випуску, які з’являються ранньою весною та восени як доповнення до колекцій одягу.

Перейти на Brocard

Історія успіху Escada розпочалася із зустрічі красуні Маргарети з успішним бізнесменом, який був готовий реалізувати найамбітніші ідеї, Вольфгангом Леєм.

Вони покохали один одного і, крім міцної сім’ї, створили справжню «непереможну команду» в бізнесі, назвавши її Escada. Так звали чистопородного ірландського коня, який приніс перший успіх молодій сім’ї.

Вольфганг Лей займався вирішенням питань продажу, фінансування, виробництва та маркетингу Escada, Маргарета Лей розробляла концепцію дизайну, яку у світі почали називати «Стиль Escada».

Використовуючи дивовижну палітру екстравагантних, класичних, романтичних і яскравих ідей, компанія стала створювати двічі на рік найзначнішу у світі колекцію класу «люкс».

Розкішні вечірні вбрання ексклюзивної лінії couture відразу отримали особливу прихильність найвибагливіших клієнток і стали символом елегантності, жіночності та високої моди.

Маркетинговому генію Вольвганга Лея належить кілька револьюційних ідей, які сьогодні застосовуються практично у світі моди.

Він визначив, що для маркетингу Escada найголовніше – якість обслуговування.

Нові колекції доставлялися у всі точки продажу не пізніше чотирьох тижнів з моменту першого показу на публіці.

Іншою приголомшливою ідеєю став випуск до кожної літньої колекції, особливого сезонного аромату, який повною мірою відповідав стилю та характеру створених речей.

Перший аромат бренду – жіночий Escada – з’явився 1990 року. Композиція побудована навколо ніжного запаху гіацинтів, тих самих квітів, які нагадували Маргареті дитинство, проведене у Швеції.

Відомість принесли Escada і наступні аромати, які стали класикою парфумерії та предметом наслідування інших брендів.