З дня свого заснування компанія Burberry славиться істинно англійською якістю, стилем і інноваціями.

Аромати від Burberry відрізняються гармонійним поєднанням елегантності і природності. Вони створені в подарунок сучасним джентльменам і леді.

Клітина Burberry символізує Англію поряд з вівсянкою, п’ятигодинним чаєм, Біг Беном та королівською сім’єю, серед яких, між іншим, чимало шанувальників Burberry.

Серед шанувальників Burberry було чимало знаменитостей: Сомерсет Моем, Артур Конан Дойль, Ред’ярд Кіплінг, Бернард Шоу, Уїнстон Черчілль, Марлен Дітріх, Джейн Фонда, Рональд Рейган, принцеса Діана і королева Єлизавета. Не оминає своєю увагою клітку Burberry і король Чарльз.

Перейти на Brocard

Історія бренду розпочалася у 1856 році, коли 21-річний Томас Берберрі відкрив магазин спортивного та верхнього одягу у графстві Хемпшир.

Трохи згодом до бізнесу долучилися його сини. Справа процвітала, що дозволило відкрити оптове відділення в Лондоні, а також розпочати випуск фірмових тканин.

Емблемою фірми став вершник із списом, що символізує захист традицій. Однак девіз на гербі – латинське слово “Prosum” (“Вперед”) – відобразив прагнення компанії до нововведень.

Надалі Burberry завжди вдавалося поєднувати підкреслену традиційність та дух новизни. Саме фахівцям Burberry належить винахід габардину у 1879 році.

Томас Берберрі звернув увагу, що місцеві фермери носили одяг із лляної тканини і взимку, і влітку, і загорівся ідеєю створити щільну легку тканину, яка б відштовхувала вологу, але пропускала повітря.

 

Перший плащ із габардину з’явився у 1901 році.

І став форменим одягом британських генералів під час Першої світової війни, отримавши назву “траншейного пальта” – тренчкот.

У Burberry добре знали, як робити рекламу. У 1912 році Томас Берберрі надав повне екіпірування для експедиції Амундсена до Північного полюса.

Іншим мандрівникам припали до смаку комбінезони та намети з тканин Burberry.

Фірмова клітка з’явилася 1924 року.

У ній поєднувалися чотири кольори: пісочний, білий, червоний та синій.

До 1950 року остаточно склався імідж фірми: гранично консервативний і істинно британський.