TRUSSARDI – це світ динамічної елегантності.

Це більше ніж марка, це стиль життя. Це – поєднання модних тенденцій: «сучасної розкоші», «міського шику» та «спортивного люксу».

Врівноваженість, природність та спокусливість – основні риси стилю Trussardi. Стиль Trussardi був названий американською пресою як “сучасна чуттєвість”.

 

Перейти на Brocard

Сутність стилю Trussardi - надбання вікової історії

Данте Труссарді заснував маленьку мануфактуру з виробництва рукавичок у 1910 році в Італії (м. Бергамо). Якість продукції була настільки високою, що клієнтами Будинку стали найвідоміші королівські прізвища.

У 1971 році, традиції будинку і підприємства були успадковані його онуком Нікола, який видозмінив структуру і перетворив Дім на міжнародну торгову марку. Нікола Труссарді, великий естет, поціновувач традицій та талановитий маркетолог, безпосередньо займається розвитком марки в компанії.

 

«Рукавички уособлюють минуле, що трохи застаріло для сучасних соціальних та культурних змін… У мене було два варіанти: або робити щось радикально інше, або реанімувати сімейний бізнес, заново підняти престиж торгової марки з небуття. Я вирішив обрати найскладніше…»

В рамках виробничого концерну він організував нове шкіряне виробництво, де було введено нові технології обробки шкіри. Це дозволило не тільки створити нову лінію аксесуарів, але і зробити шкіру «модним» матеріалом.

Коли нова мануфактура мала визначитися з логотипом для лінії аксесуарів для верхової їзди, Нікола Труссарді вибрав зображення собаки – грейхаунда – витончений гончак з благородним екстер’єром, фундаментальний символ, який поєднує різнопланову філософію Дому Trussardi: традиції та інновації. Сьогодні грейхаунд – синонім «зроблено в Італії».

 

Перебуваючи серед найвідоміших італійських Модних Домів, розташованих у самому серці Мілана, на площі Алла Скала, Trussardi Alla Scala відчиняє нам назустріч двері та запрошує побачити глибоку пристрасть, самозабутнє захоплення, нескінченні ідеї.

Trussardi дозволяє нам увійти в його палац і, хай хоча б ненадовго, побути частиною вікових традицій, спадщини, внутрішньої переконаності доводити всі починання до досконалості.

У стінах чудової будівлі 19 століття знаходяться бутік, кафе Trussardi Alla Scala Café, а також нещодавно модернізований ресторан Trussardi Alla Scala Ristorante.

Серед безлічі всесвітів Trussardi по всьому світу, це місце здається ідеальним для того, щоб відчути вираз справжнього стилю життя, який уособлює бренд.

Мілан був надзвичайно важливим містом у Середньовіччя, відіграв найважливішу роль в епоху Відродження, став колискою багатьох політичних і культурних рухів, від Просвітництва до економічного буму, від промислової революції і до молодіжних протестів.

 

«Щоб дізнатися про Мілан, потрібно в нього зануритися», — писав Гвідо Пайовен. А Джузеппе Маротта в своїй прекрасній книжці Le Milanesi сказав, що місто «потрібно не дивитися, ним потрібно дихати».

 

Звідси з’явилася ідея Le Vie di Milano, колекції незвичайних унісекс-ароматів, створених найкращими парфумерами сьогодення.

Цю групу видатних носів попросили намалювати ольфакторну карту Мілана, зазначивши запахи, стиль, настрій і особливості різних районів.

Як наслідок вийшов чарівний мікс минулого, сьогодення і майбутнього.

Елегантні та дивовижно виразні, ці аромати сповна передають атмосферу міста.

Le Vie di Milano Trussardi відчиняє двері нового сприйняття; і оскільки ми робимо в середньому 25 000 вдихів на день, це сприйняття має бути досконалим.