Кутюр’є, дизайнер і фотограф Карл Лагерфельд втілює французьке уявлення про елегантність.
Завдяки своїй здатності перетворювати одяг на культові речі, талановитий стиліст запустив багато трендів.
Ненаситний дизайнер заснував свій власний ароматний бренд у 1978 році. Історія триває понад 40 років потому, пошуки все ще пишуться з новим харизматичним дуетним ароматом, який має намір увічнити нинішній успіх бренду Karl Lagerfeld.
“Сучасна мода не обмежена одягом. Йдеться про цілісний образ – не тільки про аксесуари чи окуляри, але також про аромат. Для бренду важливо мати свій власний однойменний аромат. Парфуми такі ж важливі, як і одяг”.
Карл перетворив свою моду на образ, у відношенні до життя, на спільноту. Його нові аромати вторять сучасному стилю, маючи водночас вишукану елегантність і класицизм із благородним, сучасним присмаком.