Один з найяскравіших сучасних модних брендів Dsquared2 народився з безмежної творчої пристрасті близнюків Діна та Дена Кейтен.

У 1994 році вони створили власний модний будинок, назвавши його Dsquared2, що означає “Д в квадраті”, використовуючи перші букви своїх імен.

Модний дім Dsquared2 почав підкорювати світ парфумерії з 2007 року. Перший аромат для чоловіків отримав назву He Wood. Він відрізнявся вишуканим звучанням деревних нот, оповитих зеленими і квітковими акордами.

Незабаром була представлена жіноча версія аромату – She Wood, також з деревними і квітковими тонами. Обидва аромати стали настільки популярними, що будинок Dsquared2 створив ще кілька парфумерних версій.

 

“Контраст відіграє важливу роль у філософії Dsquared2, а оскільки кожен наш показ – це гучна заява, ми захотіли, щоб наш аромат не кричав, але нашіптував, був би сильним, і водночас глибоко чуттєвим. Пам’ятайте: ваш аромат ніколи не повинен входити до кімнати раніше за вас”

Ден і Дін

 

Безліч захоплених відгуків отримав аромат Potion, що поклав початок цілій колекції однойменних ароматів для чоловіків і для жінок.

У всіх ароматах Dsquared2 впізнається захоплюючий, незвичайний і, разом з тим, життєрадісний стиль його засновників, які бажали підкорити світ моди своїми творіннями, які запам’ятаються нам назавжди.

Перейти на Brocard

Брати-канадці з Віллоудейл, Онтаріо, Дін і Ден Кейтен прибули до Мілана в 1991 році, щоб здійснити свою мрію і присвятити себе світу моди, створивши власний бренд. У 1995 році їхня мрія стала дійсністю, коли з’явилася повна колекція чоловічого одягу від Dsquared2.

Здатність Діна та Дена поєднувати моду, музику та мистецтво привернули увагу всього світу моди. Іронія та дотепність Дена та Діна, витончений італійський крій та увага до деталей засновують філософію бренду Dsquared2 та створюють нові ідеї для моди прет-а-порте. Після десяти років проб і пошуків, колекції Dsquared2 зараз «виросли» і стали шикарними та розкішними, але завжди залишаються вірними своїм корінням – це одяг для справжніх людей зі справжнім стилем!

Незабутнє враження надовго залишилося в пам’яті спостерігачів, коли Мадонна доручила Dsquared2 створити одяг для свого відеокліпу “Don’t Tell Me”, після чого близнюки повністю оновили її гардероб та її танцюристську трупу під час “Drowned World Tour 2002”. Перша колекція жіночого одягу Dsquared2 з’явилася у 2003 році. Наомі Кемпбел, Ева Герцигова, Кароліна Куркова та Фернанда Таварес демонстрували ці створення на показі, який отримав статус шоу сезону.

 

 

Завдяки міцним традиціям чоловічого стилю, жіноча версія випромінювала дотепність та іронію. Справжній, природний, модний одяг. Він став життєрадісним, яскравим та емоційним виразом тонкого італійського смаку та втіленням бездоганного крою, що й принесло неминучий успіх цій новинці на сцені міжнародної моди.

Бренд Dsquared2 від свого народження став улюбленцем зірок. Отримавши приз GQ «Чоловіки року» у 2003 році в номінації «Найкращих молодих дизайнерів», брати Кейтени продовжували своє сходження на Олімп слави.

Образ Dsquared2 завоював шанувальників у всьому світі та підкорив серця багатьох знаменитостей. Такі ікони моди, як Ленні Кравіц, Джастін Тімберлейк та Рікі Мартін закохалися у простоту філософії бренду і часто носять речі від Dsquared2. Популярна співачка Крістіна Агілера теж не встояла перед чарівністю стилю Dsquared2, тому під час її туру “Stripped World Tour 2003” вона та близнюки Кейтени об’єднали свої творчі зусилля та створили ексклюзивне вбрання для співачки, яке чудово підходило до жорсткої та супер-сексуальної. Така співпраця стала також головною подією показу чоловічої колекції Dsquared2 Men’s S/S 05, коли Крістіна відвідала шоу як важлива гостя і навіть сама пройшлася подіумом!