Salvatore Ferragamo – один з найвідоміших і найзначніших італійських та світових luxury брендів, що представляє взуття, вироби зі шкіри, аксесуари, одяг та аромати.

 

Корок, дерево, металевий дріт, волокно пальми рафії, мереживо, фетр, синтетична гума, подібна до скла, і навіть риб’яча луска – все йшло в хід у майстерні Феррагамо.

Як і більшість італійських дизайнерів – революціонерів того часу, Сальваторе намагався знайти нові матеріали, замінюючи ними шкіру і сталь, які отримали статус дефіцитного товару через торгові обмеження.

 

Сьогодні у діяльності компанії Salvatore Ferragamo зайнято три покоління сім’ї.

Цей принцип суворо дотримується глава сім’ї Ванда Феррагамо, яка є головою правління холдингу Salvatore Ferragamo Italia S.P.A., компанії Ferragamo Finanziara S.P.A. та компанії Palazzo Feroni Finanziara.

Перейти на Brocard

Все почалося 1898 р., коли на світ з’явився Сальваторе Феррагамо – одинадцята дитина в сім’ї бідних фермерів з італійського села за 100 км від Неаполя. Помітивши у своєму чаді надзвичайний потенціал, батьки вирішили відправити 11-річного Сальваторе вчитися взуттєвій справі в одну з майстерень Неаполя. Після повернення додому через три роки Сальваторе відкрив свій перший взуттєвий магазин-майстерню.

АМЕРИКАНСЬКА МРІЯ

У віці 16 років Сальваторе Феррагамо залишив батьківський дім і переплив океан, щоб приєднатися до свого старшого брата, який жив у Америці. На початку 20-х Сальваторе влаштувався в Каліфорнії і відкрив свою другу майстерню з пошиття та ремонту взуття в Санта-Барбарі. У той час Каліфорнія з її кіноіндустрією мала славу американської долиною мрій.

Майстерня молодого дизайнера створювала ковбойське взуття для вестернів великого режисера та продюсера Сесіла Бі де Мілля, сандалії для римських та єгипетських епопей. Взуття Сальваторе Феррагамо вигідно відрізнялося від простого взуття того часу, тому актриси та актори, захоплені її красою на знімальному майданчику, почали замовляти туфлі в італійського майстра для повсякденного життя та виходів у світ.

КРАСА НЕ ПОТРЕБУЄ ЖЕРТВ!

Трохи пізніше Сальваторе вступив до Університету Південної Каліфорнії, де він вивчав анатомію, математику та хімію. Здобувши необхідні знання про те, як вага людського тіла розподіляється по нозі, Сальваторе створив ідеальну форму колодки. Так жіноче взуття марки Salvatore Ferragamo стало не тільки красивим, а й максимально комфортним.

ФЕРРАГАМО-WOOD

Коли американська індустрія кіно перебралася до Голлівуду, Сальваторе Феррагамо пішов за нею. У 1923 р. він відкрив бутік Hollywood Boot Shop, що ознаменувало початок його кар’єри як офіційного «взуттєвого майстра зірок», як його називали критики моди в місцевій пресі.

Понад 30 років поспіль Феррагамо взував всю плеяду голлівудських зірок – від Ліліан Гіш у перших «німих» фільмах до Мерилін Монро у фільмі «Лихоманка сьомого року».

Мало хто знає, що у своїй найвідомішій сцені Мерилін Монро, де її героїня стоїть у шикарній білосніжній сукні, що майорить над вентиляцією міського метро, ​​була взута в туфлі на шпильці від Salvatore Ferragamo.

Сьогодні марка Salvatore Ferragamo не лише шиє взуття для повсякденного життя зірок та їх урочистих виходів у світ, а й продовжує співпрацювати з провідними кінокомпаніями. 1996 року для Мадонни в ролі Евіти Перон у фільмі Алана Паркера компанія Ferragamo створила 14 моделей. Для Дрю Беррімор були зроблені кришталеві черевички, в яких вона знімалася у фільмі Енді Теннанта “Історія Попелюшки” (“Ever After: Cinderella Story”).

СИМВОЛ ВІДРОДЖЕННЯ

У післявоєнний період взуття Salvatore Ferragamo стало символом «рисорджименто» – відновлення Італії.

Це були роки незабутньої винахідливості та винахідливості: крім металевих шпильок, які прославила Мерилін Монро, з’явилися золоті сандалії та босоніжки-невидимки, верх яких був виготовлений з нейлонових ниток. Останні принесли Феррагамо у 1947 р. престижну премію Neiman Marcus Award.

Вперше «Оскар миру моди» був удостоєний дизайнер взуття. У 1950 році компанія Salvatore Ferragamo, в якій налічувалося вже 700 співробітників, виробляла 350 пар взуття ручної роботи на день. Бутік на вулиці Via Tornabuoni став обов’язковим у шопінг-програмі таких знаменитостей, як Софі Лорен, Ганна Маньяні, герцогського подружжя Віндзорів та ін.

ВАНДА ФЕРРАГАМО МИЛЕТТИ

Раптова смерть Сальваторе Феррагамо в 1960 р. поставила його дружину Ванду Феррагамо перед серйозним вибором: або продати компанію, або очолити її.

Ванда впоралася зі своїм завданням на всі сто, і в цьому їй допомагали всі шестеро дітей. Завдяки її гнучкому розуму, рішучості та безпомилковому бізнес-чуттю Будинок Salvatore Ferragamo перетворився на великого гравця світу моди та ринку розкоші. Під її управлінням компанія диверсифікувала своє виробництво, додавши до взуття сумки, чоловічу та жіночу лінії ready-to-wear, шовкові хустки, біжутерію, годинники, оправи, сонцезахисні окуляри та парфумерію.